Zijn uw cliënten en medewerkers tevreden? Met een tevredenheidsonderzoek onderzoekt u de mate van tevredenheid van uw cliënten of medewerkers, heeft u een beter beeld van wat er binnen de organisatie leeft en speelt, en kunt u eventuele stappen ondernemen om dit te veranderen of te verbeteren. De uitkomsten kunt u (anoniem) vastleggen in een kwaliteits(management)systeem.
Het is mogelijk dat de gemeente, de zorgverzekeraar of het zorgkantoor uw organisatie verplicht om een tevredenheidsonderzoek uit te voeren, als voorwaarde voor de contractering. Ook maakt een tevredenheidsonderzoek deel uit van een certificeringstraject, zoals HKZ en ISO.
Categorie:
Categorie:
Agenda
Houd mij op de hoogte
van het laatste zorgnieuws
Om toegang te verkrijgen tot Mijn BVKZ en het volledige Kennisplein dient u lid te zijn van onze branchevereniging. Bent u geen lid? Klik dan op de gele knop ‘Lid worden’.
Inloggen