Zijn uw cliënten en medewerkers tevreden? Met een tevredenheidsonderzoek onderzoekt u de mate van tevredenheid van uw cliënten of medewerkers, heeft u een beter beeld van wat er binnen de organisatie leeft en speelt, en kunt u eventuele stappen ondernemen om dit te veranderen of te verbeteren. De uitkomsten kunt u (anoniem) vastleggen in een kwaliteits(management)systeem.
Het is mogelijk dat de gemeente, de zorgverzekeraar of het zorgkantoor uw organisatie verplicht om een tevredenheidsonderzoek uit te voeren, als voorwaarde voor de contractering. Ook maakt een tevredenheidsonderzoek deel uit van een certificeringstraject, zoals HKZ en ISO.
Categorie:
Categorie:
Agenda
Houd mij op de hoogte
van het laatste zorgnieuws
Houd mij op de hoogte van alle actuele zaken
Snel naar
Kennisplein
Wij gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Om toegang te verkrijgen tot Mijn BVKZ en het volledige Kennisplein dient u lid te zijn van onze branchevereniging. Bent u geen lid? Klik dan op de gele knop ‘Lid worden’.
Inloggen