Zoeken
Sluit dit zoekvak.
Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Wij vertellen u alles op het gebied van Tevredenheid

Tevredenheid

Zijn uw cliënten en medewerkers tevreden? Met een tevredenheidsonderzoek onderzoekt u de mate van tevredenheid van uw cliënten of medewerkers, heeft u een beter beeld van wat er binnen de organisatie leeft en speelt, en kunt u eventuele stappen ondernemen om dit te veranderen of te verbeteren. De uitkomsten kunt u (anoniem) vastleggen in een kwaliteits(management)systeem.

Het is mogelijk dat de gemeente, de zorgverzekeraar of het zorgkantoor uw organisatie verplicht om een tevredenheidsonderzoek uit te voeren, als voorwaarde voor de contractering. Ook maakt een tevredenheidsonderzoek deel uit van een certificeringstraject, zoals HKZ en ISO.

Extra informatie

Landelijke cijfers tevredenheid zorg en welzijn

Categorie:

Categorie:
  • Toon alles
  • document
  • E-learning
  • kennis
  • Nieuws
Nieuws
Goede zorg sluit aan bij de wensen, behoeften en mogelijkheden van mensen met een zorgvraag
document
Totaaldocument beoordelingen instrumenten Waaier gehandicaptenzorg 2023-2024.
document
overzicht van de meest opvallende resultaten van onderzoek naar medewerkersbeleving in de ouderenzorg.
kennis
Een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) heeft tot doel om de beleving van medewerkers te onderzoeken met betrekking tot hun werk.
kennis
Hoe weet u hoe uw cliënten de zorg ervaren én of de cliënten tevreden zijn? Hoe kunt u anderen laten zien dat u goede zorg levert?

Categorie:

Categorie:
  • Toon alles
  • document
  • E-learning
  • kennis
  • Nieuws
Nieuws
Goede zorg sluit aan bij de wensen, behoeften en mogelijkheden van mensen met een zorgvraag
document
Totaaldocument beoordelingen instrumenten Waaier gehandicaptenzorg 2023-2024.
document
overzicht van de meest opvallende resultaten van onderzoek naar medewerkersbeleving in de ouderenzorg.
kennis
Een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) heeft tot doel om de beleving van medewerkers te onderzoeken met betrekking tot hun werk.
kennis
Hoe weet u hoe uw cliënten de zorg ervaren én of de cliënten tevreden zijn? Hoe kunt u anderen laten zien dat u goede zorg levert?

Agenda

16
okt
16
okt
17
okt
01
nov
04
nov

Houd mij op de hoogte
van het laatste zorgnieuws

Inloggen op Mijn BVKZ en Kennisplein

Om toegang te verkrijgen tot Mijn BVKZ en het volledige Kennisplein dient u lid te zijn van onze branchevereniging. Bent u geen lid? Klik dan op de gele knop ‘Lid worden’. 

Inloggen