De IGJ ontwikkelt een nieuw klantenportaal en wil dat zo goed mogelijk laten aansluiten bij de wensen van de gebruikers. Via deze enquête kunt u uw wensen doorgeven.
Klantenportaal
De IGJ wil zo goed mogelijk bereikbaar zijn. U kunt tijdens kantooruren op verschillende manieren contact met ons opnemen. Daarnaast ontwikkelen we een klantenportaal waarin u op elk moment van de dag zelf informatie kunt inzien en uitwisselen. Hiervoor horen we graag wat uw wensen zijn.
In het portaal kunt u bijvoorbeeld documenten downloaden en de status van een aanvraag of melding bekijken. We willen met dit portaal zo goed mogelijk aansluiten bij de wensen van de gebruikers. Daarvoor hebben we uw hulp nodig.
Graag horen we wat uw wensen zijn rondom dit ‘Mijn IGJ’-portaal. Welk soort informatie zou u bijvoorbeeld willen inzien en op welke manieren wilt u kunnen inloggen? U kunt dit aan ons doorgeven via onderste button.
U kunt het formulier tot 9 augustus invullen. Dit duurt een paar minuten en is anoniem. We kunnen dus niet zien wie u bent en bij welke organisatie u werkt. De antwoorden worden vertrouwelijk behandeld en daarom ook niet aan u teruggekoppeld. Wij gebruiken de antwoorden om te bepalen aan welke toepassingen de meeste behoefte is. Vervolgens kijken we of we die kunnen toevoegen aan het portaal.
Heeft u vragen over deze mail? Neem dan contact op met de IGJ via meldpunt@igj.nl of 088 1205000.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!